SORRY!!!!

Jag har bara inte hunnit. Hänt en massa trista saker i livet som jag har bearbetat. Nu håller vi på att packa för resan till GBG i morgon. Eftersom min man fyller år så ska vi ner och fira honom. Åker direkt efter jobbet i morgon.

På lördag kommer hela släkten och då blir det fullt ös. alice tjatar och tror vi ska åka direkt och att det tarv 5 minuter. Lilla gumman saknar faffa å fammo.

har precis tränat KEMPO, ett P90X pass med sparkar och slag. så där bra. Inte så jobbigt tycker jag fast de på tv är dyblöta!!! kanske de har 30 pluss inne???

Ja ja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan träffa min man. Sova är ju överskattat??!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad duktig du är som kämpar på med träningen! Jag var på ett bodypump-pass på Gympozz i tisdags och har nu så ont i kroppen så det känns som tåget kört över mig.. :-) Men det är väl så det ska vara.. Ska nog pröva bodybalance på söndag.. Ha en mysig helg! Kram!

2009-05-08 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback