Idag- Söndag!!

Jag kom hem vid 07.30 tiden. Somnade nog på väg ner till kudden. Magnus väckte mig 12.30. Åt lite snabbt och åkte till gymet. ledde ett nytt pass idag. Helt i P90x andan. Det var skoj och man svettade ordentligt.

När jag kom hem höll Magnus på att fixa grillspett. Jo vi grillade , IGEN!!!! alice kompis Charlie kom hit. Tyvärr inget bra kort så ni kan se. Det blev lite bråk i början men snart lekte de på som vanligt. Det blev kramkalas när de skulle hem. he he!!!

Nu ska jag och maken spela tv spel och njuta av varandras närvaro. Tyvärr en tung ensam vecka framför mig. vet att Magnus tycker jag gnäller men va fan!!!

Jag har en ledig vecka. Har bara kurs torsdag och Fredag. Vi har alltså alla kvällar ihop. Vad hände då?? Jo Magnus har möten mån, tis och onsdag. Gud så arg och besviken jag är. Hade längtat efter denna veckan med en massa tid för träning och mys med familjen. Hur tillbringas den??? Jo ensam med alice från morgon till kväll.  faktiskt inte så skoj. Jag vet att det är jobb men det är varje fall inte skoj.

hej svejs och sov gott alla mina läsare!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för en trevlig kväll! Kul att vi äntligen fick till det! Tänker på dig och hoppas du och Alice får mysigt trots att Magnus inte kan mysa med er så mycket som han säkert vill! Kram!

2009-05-05 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback