1 Maj- En familjedag!!!

Trot om ni vill men vi var lediga ihop. magnus skulle ha slipat altanen och vi åkt till parken. Men med tindrande ögon så fick jag med min man. he he!!!

Så familjen begav sig till Parken Zoo, premiär!!! familjen Norrman var oxå med. Vi hade fixat sallad och Helene goda pannkakor till flickorna. Så här tuffa var mina underbara:


Kollade p´alla djuren. När vi kom till getterna var Alice tuff i början, men hon vågade inte klappa geten!!!



Hon somnade gott i vagnen på väg till bilen.

Hemma på kvällen grillade vi lite, så ovanligt!!! Så här fin blev Alice när hon åt majskolv!!!


Magnus bara ler och tänker "Min lortiga underbara dotter"




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback