Våren, är den här nu???

Kan ju aklltid hoppas att våren är kommen!!!! Livet känns lite lättare då. Man blir piggare och gladare.

Lill tjejen sover, måste väcka henne snart. annars blir det så sent i kväll. jag somnade oxå en stund i sängen. skönt!!! Skulle behöva städa men det är min enda lediga dag och då har jag inte lust med det. Ska jobba hela helgen och det är dö trist. Tycker mest synd om Magnus som får vara själv hela helgen. Några timmar får vi ihop.

Nästa vecka ska vi på rockabilly fest. har lånat en läcker klänning av en kompis. Mamma kommer hit för att se efter Alice. Sen kör jag hem henne och alice ska följa med. vara hos mamma en vecka. det är bra för de ses så sällan. Kanske hon hinner träffa sina kusiner som hon pratar om hela dagarna.

Funderar på om vi ska ta oss till Tuna Park och köpa vantar till skruttis. Hon är vantlös, nästan. Magnus kommer hem sent för han ska träna efter jobbet. I kväll blir det gos i soffan och popcorn. Han är så underbar min man. det märks redan att han är på bättre humör. så skönt. I dag var hans första dag på det nya jobbet. ska bli kul att höra hur det gått.

Nä måste väcka stumpan. hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback