Skitit, äckligt och fy!!

Ja så der det ut här hemma. jag har jobbat alla dar denna veckan utom igår. alice var som en igel och ville vara ute. tror ni jag hunnit städa?? Nä inte alls. Nu är hon på dagis, jag har sprungit en kortis och skulle köära mage. Då fick jag se snusket på nära håll. Ånngest. Måste dammsuga en snabbis, duscha och äta. sova, hämta Alic och Emelie. Hem, laga mat, lägga barn och åka till jobbet. ja ja lika bra att hålla igång. Emeli är så gullig och Alice älskar henne. inga problem. bara jobbigt att jag måste städa när jag borde sova.

i går såg jag och Magnus på en film som hette Twilight eller nått sånt. det var en snäll vampyrfilm som mest handlade om ett kärleksförhåkllande. skit bra faktiskt. Gumman kom in under natten vid 5 tiden och vi vaknade av Magnus klocka vid 7. skönt6!!!

Ja ja måste sätta fart!!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback