I dag är det Metallica!!!!!

I dag är det dagen!!! Ska bli så himla skoj.

Ja ja i går så var jag och Alice lediga. Vi hittade på en massa bus. Kolla in bus ungen:


Försökte tejpa igen munnen men det gick inte så bra. hon babblar hela tiden. bla bla bla bla. Hon är så himla go och gullig. Älskar dig min lilla tjej.

I natt kom familjen merdén hit. Blev sent men vad gör det. Svärföräldrarna sov i våran säng. Alice blev lite ställd när hon kom in på morgonen och mamma å pappa var borta. Men det gick bra så klart. Jag och Magnus sov i den lilla sängen i gärstrummet. Herregud så trångt. Sov nästan inget.

Vi åket tåg till STHLM runt 13. 17.30 är insläppet. Skänk oss en tanke då och fundera på hur glada vi är. Vet inte när jag och Magnus gjorde något eget sisst. Dessutom får vi sova på hotell och utan barn. LYX!!!!!

En liten bild på svärfar och gumman:


Nu återstår bara att hitta några kläder att ha på sig för kvällen bravader. Ses en annan dag.

Rock on!!!!



Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att ni får en toppenkväll och passa på att njuta ordentligt! :)

2009-03-07 @ 11:37:36
URL: http://helgapropp.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Vad likt Bosse bildoktorn!! Fin blogg förövrigt :)

2009-03-12 @ 02:34:41
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback