En rolig kväll.

Ja igår var en lyckad kväll. Ledde ju spinning. det var full och jag fick mycket berömm för ett bra pass. Jätte roligt.

Madde och Niclas kom faktiskt. Vi åt tacos och snackade en massa goja. Alice åt mest majs men men. madde är ju en naturbegåvning när det gäller barn. Alice var som en igel på henne. Läste sagor och tidningar.



När alice gick och lade sig spelade vi först en omgån buzz, sen spelade grabbarna Gitar hero och vi avslutade med skönsång. Grannarna kommenterade detta i morse när vi träffades på tunapark. Ha ha.


Det blev sent men vad gör det. Magnus var lite smått arg att jag inte förvarnat honom att Niclas var så vältränad. han fick ångest. Men vadå???? jag har ju inte tänkt på det. Han är ju en kille som vem som hellst att han sen har en vältränad kropp är ju en bonus. Min Magnus är oxå fin i kroppen så det så.

Madde är ju så rolig, vet inte hur många gånger vi förklarade singstar innan hon fattade. Men sen så dominerade tjejerna!!!!!

Vill bara tacka er för en trevlig afton och vi ses om 6 månader igen (hmm)

Kommentarer
Postat av: Niklas Madde

Du, vi kom just på vilka bilder det va som vi skulle se i fredags.. det var ju bilderna ifrån Metallica konserten! Ni verkar ha haft bra platser!

Tack för trevlig kväll, ses om ett halvår igen

2009-03-15 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback