En jobb dag!!!

Ska jobba i natt. 3 nätter framför mig, känns ju så där.

Beställde lite kläder från Hennes i går. Bara vanliga linnen och en klänning. Kommer aldrig ui väg och handlar annars. Hoppas att det passar bara. Jobbigt att skicka tillbaka. I helgen ska vi på Metallica i Globen. Ska bli skit skoj. Vi ska bo på hotell och på söndagen ska vi strosa i STHLM. Svärföräldrarna passar Alice här hemma. LYX på hög nivå.

i natt kom alice in till oss vid 2 tiden. jag lyfte upp henne och vi somnade om direkt. vaknade av Magnus klocka vid 07.30. Helt otroligt. Tror hon sover bättre mellan oss.

Vet ni, i går sprang jag. Jösses va tung jag är. Gick och sprang om vartannat. Fick jätte ont i ryggen. Flåset var okej men ryggen och tyngden på kroppen var värst. Tänkte träna core i dag på morgonen men pallar inte. Behöver bara lite egentid med datan och slappa. Ska ju sova på eftermiddagen då jag ska jobba natten. Skönt att veta att man får sova igen.

Idag kommer Magnus hem jätte sent. Blir nästan bara hej i dörren. jobbigt men det är så ibland. Vi får ses en annan dag. Måste dra vidare men skriver snart igen.

Kram på er alla vilka ni nu är??!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback