En dag i promenadens tecken!!!

alice sov mellan oss i gen. Bäst så. Vi vaknade vid 07.30. Vi tittade på film i sängen. Gumman är sjuk!!! Inte den vanliga livliga lilla flickan!!!



ja som alla vet så har ju vi ett lag med i livslunken. så det är bara att traska på. I dag har jag gått 13779 steg. Inte så mycket men en förbättrin i varjefall. Alice klädde på sig själv!!!


jag och Alice gick en runda i morse. alice ville gunga först så det fick hon.


Hon är ju fortfarande sjuk men lite luft kan ju inte skada??!! Hon somnade sittandes. Raklång i ryggen och vägrade luta sig tillbaka!!!!


Vi stannade på vägen och lekte lite. Hon åt för första gången på 2 dagar. pannkaka, sylt och keso. Hon ÄLSKAR KESO. Kan äta direkt från burken. Jätte bra, mycket bättre än grädde.

Sen gav vi oss i väg till mitt jobb för att ha ett litet möte. alice sov, nästan hela tiden. Sen gick vi, så klart, ner på stan och köpte ett par skor till Alice. Vi träffade Leo och gänget och fikade på ÅHLÉns. Magnus hämtade oss.

Nu sover stumpan, mannen bada och jag bloggar. Hinner inte med detta bloggande lika mycket som jag skulle vilja. men men kanske en dag. Tänk alla de som kan försörja sig på sitt bloggande. Det vore nått det. kanske måste skriva om annat än min trista vardag??!!

Jobbar natt i morgon. Alice får vara hemma under dagen ochs e om hon blir piggare. Annars måste jag ta VAB. Man förlorar så himla mycket pengar!!! Me är hon sjuk så är hon. Hela nästa vecka ska hon vara hos mamma.

Kommentarer
Postat av: farmor

hoppas ni mår bättre idag kram

2009-03-26 @ 08:38:33
Postat av: Nattis

Måste ju säga att hon e otroligt söt, inte många som e det när man mår dåligt.. haha

Bra att ha en mormor som avlastning :)

Hoppas hon mår bättre snart!

2009-03-26 @ 11:12:45
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback