dagen efter!!

I morse vakande alice som vanligt vid 6 tiden. Eftersom jag aldrig somnade så fick Magnus gå upp. ha satte på en film i vardagsrummet och somande till. när han vaknade hittade han alice ätandes på choklad. All choklad som blev kvar i går stod på bordet. Men den åt hon upp när pappa sov:

Gullunge!!!

Hela familjen åkte till tunapark och vi handlade faktiskt lite saker. skoj. Jag köpte strumpbyxor, en klänning. Magnus 2 tjocktröjor och en t-tröja. alice en t.tröja, halsband och gummisnoddar. alice fick pannkaka och vi drack lite kaffe.

Nu sover de båda som 2 utslagna hjältar i sängen. Jag ska försöka träna lite här hemma. Ikväll kommer Jirenius och Victor hit. melodifestivalen!!! heja Måns!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: neeej. det står på baksidan "varning, beroende framkallande." men dom är nog bra, bara att man inte har tid. Min kompis läste ut den på en dag, så det är nog lite från person till person. =)

2009-03-14 @ 16:50:54
URL: http://nellenss.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ fin blogg! :) kommentera gärna mitt inlägg "Lördags godis" och rösta mellan 4 godisar vilken du tycker är godast! då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-14 @ 17:01:10
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh tack så mycket! :) Gillar bröllopsfotot i din header, såå fint!

2009-03-14 @ 22:57:16
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback