Äntligen!!!

Jag har köpt ett par nya jeans. Det var allt på tiden. ESPRIT hade halva rea priset. Kanon ju. Det svåra är att hitta storlekar. eftersom jag är kort oh tjock så är det nästan omöjligt. 31 var super stora och 28 super tajta. 29 passade men kommer att bli för stora när jag använt dem en gång. Suck!!1 sen måste jag ALLTID sy upp i benen. Men dessa byxor får funka ändå. Det var jag och Alice som åkte en sväng för att komma iväg. Hittade massa saker jag vill ha. Ett par prickiga skor på stadiu,. Ett par träsko liknande skor på SCORETT. De är skit snygga. Med klack och allt. En jätte fin klänning, tajts och tröja på ESPRIT. Allt detta är ju flera tusen och dessutom vill jag ha ett par nya pumps och ett par fina skor till bröllopen vi ska på. Måste oxå köpa en klänning till detta. Oj ojoj!!! Till råga på allt fyller min man 30 om några veckor. varför kan man inte vinna lite pengar?????
Alice behöver nya skor. Det visar sig att hon har 2 storlekar för små skor. Suck!!! VINCENT kommer med nya skor på tisdag. Ska kolla där. Bra och slitstarka skor.

Inne på min tredje natt i natt. Är trött. Det brukar jag inte vara???!!! natten som var hade vi det jätte lungt. Natten blir så lång då. Flexade vid 05. Skönt!!! Sov i gästrummet och vaknade vid 12.30. Lite tidigt men det räcker, hoppas jag!!!!

Magnus håller på att baka pizza. Salami, mozarella, annanas och riven ost. Mumms!!!! Alice älskar hemlagad pizza. Jag oxå!!! Inte lika onyttigt och fantastiskt gott.

Ska fixa till mig nu och mysa lite med min dotter. Vi är lediga ända tills på torsdag efter jag hämtat henne i morgon. Ska försöka komma i väg och hälsa på en kompis som har fått barn. man blir ju så himla sugen på en lite bara. Suck!! ja ja det kommer när det kommer. Tog ju 2,5 år att få Alice.

Kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback