Ångest!!!

Det märks att jag varit en träningsnarkoman en gång i tiden. Har sådan ångest just nu över att ALDRIG hinna träna. Skulle vilja få till en bra rutin för min träning, Magnus träning och tid med familjen. En tuff nöt att knäcka.

En rätt trött efter tre nätter på jobbet. Skule bara vilja lägga mig och sova. får härda ut en stund till. Magnus fixar i köket efter igår och jag bloggar. Han hade jobbarkompisar över igår för att kunna lämna över allt på ett bra sätt. han kom i säng vid midnatt och klockan ringde 05.10. Jobbigt. Kanske han vill lägga sig i sängen och mysa i skaplig tid??!! man kan ju hoppas.

Idag har jag och Alice varit hos min jobbarkompis Anna. De bor i en charmig gammal villa i Roxnäs. Det ligger mellan hällby och Torshälla. Jätte fin ställe. Sjöutsikt och vinklar å vrår. Drömm läge. Alice stormtrivdes direkt. De har 5 barn så det fanns massa att titta på. Det blev ju bara bättre när hon fick våfflor, grädde och sylt. Blev så klart arg när vi skulle åka.

Vi hämtade Magnus på gymet och åkte till Gelins. Där fick vi kycklinglasange. Perfekt att åka runt å få mat. he he he!!!

I morgon har vi inget för oss alls. Lite trist men men. Ska städa lite och sova middag med tjejen. Stora planer. Kvällen tänkte jag ägna åt träning och maken. När Alice sover blir det chanpange och mys. Senare på natten kommer Merdéns från götet.

Ja ja får se om jag hinner blogga i morgon.

Kommentarer
Postat av: Arbetskamraterna Akuten

Oj oj oj champange Stina! Bäst att passa på innan svärföräldrarna kommer! Annars hade vi kommit över, oinbjudna, men nu upplever vi oss svikna. Ni vill nog inte ha med oss på, eller nja Mange vill inte ha med oss. :O)

Stor Kram från dina idoler

Millis, Fredrik, Susanne Z, Madde, Linda J, Jimmy, Cecilia (vår elev) samt Catrine!!

2009-03-06 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback