Alice är sjuk!!!

Lilla underbara Alice är sjuk. Hosat, feber och förkyld. Hon andas så häftigt. Alvedon,Ipren, Ventolin och Mollipekt har hon fått med jämna mellan rum. Hon sommnade i våran säng i min famn. Så underbar. hon får sova mellan oss i natt. Så orolig för hennes häftiga andning. Då vaknar jag om något skulle hända. nojig???? ja kanske men jag har bara Alice och hon är mitt allt.

Stegtävlingen går ju så där eftersom hon blev sjuk. Skulle ju gå en prommenad med henne i dag. kanske i morgon när hon ska sova middag.

Ska i kväll se på cityakuten och dricka en stor kopp te. Sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på at somna. Brukar vara svårt efter tre nätter.

Ja ja ska surfa vidare men hoppas vi ses snart i gen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback