Ilskan har lagt sig!!!

Kan inte vara arg längre. Nu har ilskan gått över till något annat. Svårt att beskriva till vad. Detta som hänt har rör upp mångas känslor och funderingar. Nog om jobbet.

Köket är nästan klart. Lite kakel och lister kvar. När Magnus hade 9 små små bitar kvar gick kakelskäraren sönder. någon som har en att låna ut???

Magnus är på spa och efter det middag på Akropolis med sitt gamla jobb. Alice somnade 18.45 då stackarn var helt utmattad. Inte sovit mer är 15 minuter under dagen. Så jag har kvällen för mig själv. Ska snart göra en kopp te och kolla på Cityakuten. Näst sissta avsnittet, sorgligt då jag följt serien i alla år.

Kram på er alla som stöttar och ställer upp för mig.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja, visst är det sorgligt att ER snart ör slut. Blev så glad när Neela äntligen tog sitt förnuft till fånga och flyttade till Ray!!!

2009-06-09 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback