Har fått nog!!!

Nu har det gått över gränsen. Jag slutar så fort jag bara kan. Efter sommaren är det jobb sök som gäller. I värsta fall åker jag veckovis till Norge. ALDRIG trodde jag att dettta kunde hända mig eller någon på jobbet. Jag missköter inte mitt jobb, riskerar inte patienterna och slöar inte om det finns att göra. NU ÄR DET NOG!!! Det är inrte värt att spilla fler tårar över detta. Jag hyser stor misstro och besvikelse till den arbetskamrat som huggit mig i ryggen. Varför är min fråga?? Du ska veta att jag har lidit av detta och tänker avsluta mitt jobb på Eskilstuna akutmottagning. Deta är bara en droppe i havet men i mitt hav har denna droppe runnit över kanten.

Historien är lång och trist pallar inte att skriva om det här men men.  Ska snart åka till jobbet.

Uppdaterar er om Johannas och Eriks bröllop senare.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det låter ju helt otroligt!!!! Har någon verkligen gjort så mot dig! Hoppas att du orkar stå på dig och att du har bra kollegor (andra än backstabbern) som kan stötta dig!

2009-06-02 @ 21:10:14
URL: http://helgapropp.blogspot.com/
Postat av: Carola med familj

Stackare! Inte roligt förstår jag. Stå på dig. Kramar

2009-06-02 @ 22:23:47
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: leo

jaha då gick det som du trodde, va tråkigt stina! vi får söka jobb ihop sen...tänker på dig iaf!

kram till min fina granne!

2009-06-02 @ 23:04:44
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: farmor

tänker på dej kan inte fatta att chefen valde denna väg kram

2009-06-04 @ 09:20:43
Postat av: Mig

Så trisst att folk måste bete sig på detta sättet! Om det är något problem så kan man väl gå till personen direkt i fråga! Jag tycker du är hel grym Stina och hoppas verkligen att du står på dig!!! Låt inte någon falsk och icke rakryggad klanka ner på dig!!!!!

2009-06-05 @ 12:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback