En lång helg!!!

I torsdags kom mamma hit för att vara med Alice. Den kjvällen tränade jag, skivstång/kondition. Magnus han gick första gången på kickboxning. Tänk att kunna träna samtidigt, helt underbart. När mamma kom så åt vi lunch på stan. Alice åt opannkaka och tallriken blev sop ren. Mer kaka mamma, mer kaka!!!! Gullunge.

Mormor och Alice!


På kvällen skulle jag och Magnus gå på bio men vi stannade hemma och tittade på tv med mamma. Lördagen var hektisk. Vi hade ju öppet hus på gymet. Grannarna hängde på vilket var oväntat. Vi började med att köra hårt i gymet.

Daniel, Magnus och Passi.

Efter det så körde vi DanielsT-Box.


Jag, Magnus och Andreas i full fart!!!

Vi körde oxå spinning och core. En skön dag på gymet. Stress hem för att gå på 2 årskalas. Alice ville INTE lämna mormor men men. Väl hemma igen var det bara att byta om för att åka på fest. Då körde det ihop sig. Stina skulle sätta ppå sig sina svarta byxår och sin nyinköpta tröja. Då upptäckte jag till min förfäran att magen har vuxit. Klämmer ihop byxorna och magen väller över kanten. Får en fin limpa och fy fan!!!!!!! Gissa om jag blev arg. Ni vet hur man lkåter. Fy va tjock jag är, när hände detta, jag följer inte med osv. Typiskt kvinnligt. Ja ja provade ett par andra byxor men i dem kunde jag inte andas och limpan fördubblades. Hur ska jag göra nu????? Det fick bli en för stor kjol och min nya tröja. Vart kom magen ifrån??? Så här såg jag ialla fall ut.
 

Vi var så trötta så vi hängde aldrig med ut. Tog 00.30 bussen hem. Så var sagan slut för denna helg.Har en tuff vecka framför mig och hoppas på att den snart är över och helg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback