Trött!!!!

Jag har knappt sovit i dag, ALLS!!! Är så jävla trött. Ska ju jobba natten. Men men det är bara att bita ihop. Nu sitter maken här bredvid och babblar om telefoner. Bla bla bla!!!! Han och svärfar gjorde ett byte för några månader sedan. Magnus fick då en större och klumpigare telefon men med en bättre kamera. han ångrar sig och vill ha tillbaka sin mindre telefon. alice sover och det var inga protester. Får se nu när hon vaknar. Ha ha magnus är ju själv i natt. Fattar inte hur jag kan vara så Jävla hungrig hela tiden???? Åt middag 18.00 och nu går jag snart ihjäl. Blir nog fil och flingor. kanske hinner skriva i natt.

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Att jobba natt är faktiskt skapligt segt måste jag säga :P



Kram

/LM

2009-01-22 @ 20:00:42
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Mannen i ditt liv

Alice sov till sex, sista halvtimme bredvid mig. Det var så mysigt, sen lekte hon medan jag rakade mig. Vi fixade frukost ihop och popade till radio. Sen dansade vi iväg till dagis! Ska testa det där med klockan imorgon igen, vi får se! Vi ses kanske en sväng ikväll!

KRAM

2009-01-23 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback