Spinning!!!! Svettigt!!!

Jaha då sitter jag på jobbet igen då. Börjar om 40 minuter. Åkte hit direkt efter spinningen. Skulle köra spinn/box men det ville inge så jag hade bara spinning. Jag blev jätte svettig, det var länge sedan. Det är så skönt att svettas, efter ett träningspass alltså!!! I går kväll var jag på Friskis och körde box. Har ont i axlarna idag och i ryggen. Vi hoppas på en lungn och skön natt. Vilket det sällan är här på akuten. Vi kom i säng jätte sent igår. Började disskutera livet och mitt problem med att bestämma mig. Skönt att prata men det är ju skönt att sova oxå. Förresten så var jag och grannen Catto och tränade styrka idag på fm. Armar, känndes oxå bra. Vikten på vågen har börjat att klättra ner igen och det är såååååååå skönt. På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Mannen i ditt liv

Träna två gånger på en dag! Shit! Nu händer det grejor! Själv har jag gått upp 0.6kilo sen julhelgen. Men det är säkert bara muskler. Tog en proteindrink och frukt ikväll, titta på nyheterna. Seriöst!!!! Nu ska jag sova! Det är magiskt, det går inte att lägga sig före tio!

2009-01-14 @ 22:28:00
URL: http://mycketmagnus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback