Måndagskvällar är trista!!!

Förr var det ALLTID cityakuten och nu inget vettigt att se!!!!! Jag sitter här vid datorn och är bitter för att magen väller över byxorna. Är dessutom JÄTTE sugen över något gott!!! Glass vore ju inte fel men aj aj!!! Har bokat in mig på Ki Box i morgon å så ska jag själv leda spinn/box på onsdag. Vad hände med platta magar och snygga överarmar. Jo det blev häng buk och sladder armar. Bara sådär över en natt och jag har inte gjort något fel!!! Magnus kröp ner i ett bad just precis nu. Han har så ont i nacken att han inte kan titta åt sidan. Killar och deras krämpor!!! Har i ett svagt ögonblick lovat att massera honom. När ska jag få massage då??? Har beslutat att inte gå nästa kurs. Vill vara med Alice. Hon är ju min lilla ängel och jag vill inte ha henne på dagi8s varje dag. Jag har ju inte skaffat barn för att sätta dem på en instution!!! Lite överdrivet men men. Att Alice älskar att vara på dagis och aldrig vill gå hem är en annan sak. Jag dövar mitt dåliga samvete. Magnus och Alice ska vecka 7 åka tåg till Göteborg. han ringde för att boka så det skulle bli bra med platser. Han pratade säkert 30 minuter med tjejen på SJ. Gissa om han var flörtig??!! Ja ja vad ska man göra, jag är ju bara hans fru tills döden skiljer oss åt. ska nog provspela ett tv spel som jag fick i julklapp. Höres en anna dag. Och Niklas (ambulansen) snart blir det av!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback