Lördag och film i soffan!!!

Den här dagen har gått fort. Vaknade vid 12 tiden och var så trött, somnade snabbt om. Vaknade piggare vid 13.15. Gick upp, åt lunch coh tog en kort promenad. Alice sov skönt i sin vagn efter en hel dag med sin pappa i badhuset. När jag kom hem åkte jag en kortis till Willys för att hadla saker till det kommande bullbaket. När jag hade betalt och allt hade jag missat jästen. Det var bara att gå in och stå i kö igen. När jag kom hem fanns det inte en kotte här men det var inte så svårt att gissa vart de var, hos grannen. Gick dit men vi fick snabbt gå hem eftersom Magnus fick en allergiskreaktion mot deras söta små katter. Väl hemma igen blev det baka av. alice med sin snoriga näsa och hennes mamma. Catto fick komma in för att visa sin "bullsnurr". Bullarna blev jätte fina. Tack!!!!!


Undrar förresten hur snabbt barn igentligen lär sig. Tror nog att alla barn vet hur en telefon funkar när de kommer ut genom mammas mus. Alice är världsvan vid detta laget. Kolla bara:

Nu ska jag blöta ner min stora kropp och mysa med maken. Hoppas ni snart tittar in igen. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej!



Har också sätt småbarn som går och pratar i telefonen. Kul hur mycket dem egentligen snappar upp :) Mysigt med bullar!

2009-01-24 @ 22:57:12
URL: http://systerlisa.blogspot.com
Postat av: Niklas och Madeleine!

Bakat i lördags!? perfekt då förväntas det "färska" bullar inom en 5-års period.. :)



Magnus har tur som är gift med en akut-syster när anafylaktiska chocker bryter ut, för du vet ju att när en kille blir sjuk...

2009-01-25 @ 22:12:30
Postat av: farmor

ser fram emot kalas. bullar o god mat o erat underbara sällskap

2009-01-26 @ 17:16:29
Postat av: hanna

hur mår du idag? :D

2009-01-26 @ 17:25:51
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback