Jag är sjuk!!!

ja det är sant, jag är sjuk. Ont i halsen,ryggen,huvudet,nacken och magen. Och då skan man inte snacka om hur trött jag är. Ska nog snart gå och sova. Jag ska ju jobba imorgon men vi får väl se. Trist att behöva ta en karensdag. Idag var jag och alice och badade i badhuset. helen och amanda var också med. alice tyckte det var JÄTTE skoj. Hon skrattade så hon tjöt. När vi kom hem så var jag helt slut, däckade i sängen då var klockan 14. Gick upp 18 för att äta. Nu sitter jag här men ska nog spela lite tv spel. Hoppas jag blir frisk tills imorgon. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Mannen i ditt liv

Lilla gumman! Krya på dig! Älskar dig! Skyndar mig hem så jag kan ta hand om dig! Ska jag köpa mat eller orkar du slänga ihop något?!



KRAM

2009-01-19 @ 13:22:09
URL: http://mycketmagnus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback