I dag ska jag jobba!!!

Känns som jag inte jobbat på jätte länge. Skulle ju ha jobbat i9 måndags men då var jag ju sjuk. Nu mår jag bättre. Bara lite ont i halsen. I morse väcktes  vi klockan 05.15  av att Alice sa MAMMA!!!! hon stod lutad över våran tunna i övrehallen och sov, utan blöja och allt. Den hade hon själv tagit bort men inte orkat gått in till oss. Men ni ska inte tro hon somnade om. Rätt jobbigt att gå upp så tidigt. Då blir man rätt avis när grannarna måste ställa klockan på ringnin vid 7 för att komma i tid till dagis. Det är INTE vårat problem. Snarare tvärt om. Vad ska man göra i 5 timmar tills det är dax att gå till dagis????? Fy vale!!!!! Ja ja vi ritade som vanlig och skrek som vanlig. När vi väl ska gå till dagis har alice redan varit vaken i 5 timmar och skulle igentligen behöva sova. Suck!!! Men det här gjorde vi ivarjefall.

Tvättade oss efter frukost, lekte med kameran och klädde på oss och dockan inför dagis!!!

I helgen är vi lediga, ska baka bullar och annat gott inför Alice födelsedag. Sen ska vi kanske ner i förrådet och rota. Har en byrå där som kanske ska stå i gästrummet. Men ni ska bara se hur det ser ut i källaren. Man kommer knappt in med foten. Fast min älskade man brukar vara expert på att få fram saker och att få in saker så det går säkert bra. Det där lät ju lite konstigt men jag menar i trånga utrymmen, ha ha. Ja ni vet vad jag menar. Ska förssöka få bort julgardinerna i köket och sätta upp de gamla gadinerna. De4t går fort men man är ju så slö. Ska snart sova så jag pallar med natten. Så hej svejs och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback