I dag har jag åkt PULKA!!!

Hej å hå vad jag åkte. backen ligger runt hörnet. Alice var lite motsträvig till att börja med men när hon såg morsan åka blev det andra bullar. Leendet gick från öra tll öra. Magnus var också med, han fick bära uppför backen. Ha ha!!!! Jag läser ju en kurs på högskolan, Metabola syndromet. Fy vad trist, fattar inget, Skulle läsa idag, somnade sittandes. Tenta på onsdag och jag finner ingen energi tll att läsa. Violl ju vara med den lediga familjen!!! Jobbad extra på nyårsdagen. Då var ordingen återställd på akuten. Kaos och propp fullt. Fanns ingenstans att ställ brittsarna. tillslut fanns inga brittsar att ligga på. Jobbigt när ambulansen kom. Man fick be andra att sitta i väntrummet. Våran akutmottagning är opå tok för liten för att kunna ta emot alla dessa patienter. De allra flesta som kommer hör hemma på vårdcentralen. Det är också de som gnäller mest. Vet inte hur många gånger man får förklara att man måste ta hjärtinfarkter före ont i kroppen??!! Helgen har varit tuff med lite sömn. Fredagen var vi hos grannarna och spelade Rockband, jag sög!!! Vi hade gör skoj och kom i säng vid 01. Jag somnade inte förren 03 och Alice vaknade 06. Eftersom jag hade klovat att gå upp med henne var det bara att pallra sig upp. Lördagen kom ett par andra grannar över och vi åt gott och snackade en massa skit. Återigen i säng vid 01 efter att vi har ursäktat oss med att vi MÅSTE sova nu. Så detta har gjort att vi är trötta och sega. Gnäller och är arga på varandra. Tänk att få sova hur länge man vill!!!!! Ja ja jag ska försöka att plugga ett tag till sen måste jag träna lite.

Kommentarer
Postat av: farmor

lycka till med tentan. sömnen blir ju lidande men det såg ut som ni hade skoj(facebook)

2009-01-04 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback