Hoppade kursen!!!

JAg pallade inte att åka till Väserås och läsa denna kurs. Säkert mycket bättre än den förra men men. Kanske kan gå nästa vecka. Nästa vecka ska jag tattuera mig. Ofattbart att dagen snart är här. Lite nervös, tänk om jag ångrar mig???? Ska skriva Alice på underarmen. Appropå Alice, hon och jag gick och lade oss på hennes säng å jag sten somnade. Vaknade med ett ryck. Vill ju ha lite egen tid. Hon vaknade 4 i morse och satt och babblade i sin säng till 05. Sedan tröttnade Magnus och sövde henne på något vis. Dessutom har jag så svårt att somna natten efter jag vakatav. Man är liksom inne i fel dygnsrytm. Har mer och mer funderat på att läsa till barnmorska. Ingen lust att ta mer lån men i vissa fall kan man få betalt av landstinget. Ska kolla upp det. Som ni märker så är jag väldigt osäker på vad jag vill med mitt liv. För några månader sedan ville vi ha ett barn till, nu vill jag jobba och tjäna pengar och i nästa stund vill jag plugga. Så vill vi rusta, åka på resa och så fyller vi båda 30 i år. Det behövs en högvinst!!! Laddr nu vär box ui kväll, hoppas det finns någon rolig att boxas mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback