Gud så det ser ut!!!!!

Här hemma ser det ut som ett rövhål. Saker överallt. Vi var ju på IKEA i går och inhandlade massor, som vanligt. Nu håller Magnus på att mäta ut, sätta ihop osv. han ska borra i morgon 19 hål. När jag hämtatde Alice på dagis igår så var hon hängig men vi åkte ända. Hon lekte och hade skoj men när vi satte oss i bilen för att åka hem sov hon. När vi kom hem så hade hon 39 graders feber. Stackars!!! I dag var hon och jag hemma. Sov jätte dåligt under natten så när Magnus gick upp klockan 05 så var jag hel dö. Alice satt i våran säng och tittade på tv JÄTTE länge. Hon låg över mig, på min mage och ansikte. Mer sova mamma!!!! Men inte somnade hon. Sen lekte vi med lera, lade pussel och ritade i hennes bamse ritblock. När vi skulle äta så bara skrek hon, rusade in i soffan och somnade. Hon sov i fyra timmar, gick knappt att få liv i henne. Sen åt hon en piggelin, bra lunch!!!! fast hon är feberfri men vi stannar ändå hemma hela veckan. Vill att hon ska vara pigg i helgen då hon fyller år.

Idag har jag haft ett grymt godissug och det gick inte att stå emot, åt både smågodis och chokladbollar. Fy på dig!!! Det gick bara inte att motstå. Men jag har ju tränat, hade pass, spinn/box. Det var skoj å jag blev svettig. Nu ska jag föröka komma i säng och hoppas på att jag får sova i natt. Kram på er alla så försöker vi med bilder imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback