Ensam hemma!!!

Nu har jag skickat familjen till Vilsta och den bästa pulkabacken i stan. allt för att jag ska plugga. Suck!!! Ville ju hellst följa med. Jag packade luch, fika och annat gott att ha med. Grannarna som oxå följde med stod för varma drycker och korvbröd. Alice älskar ju att åka pulka så hioppas hon får en underbar dag. Min motivation att plugga är lika med noll. Varför tror ni att jag sitter här???? Ja ja en liten paus i pluggandet kan inte skada. I går köpte vi en ny tv, inte alls råd med det men ett inpuls köp. 32 tumms LCD tv. Ska ha den i sovrummet för att mest kolla på fil och att lillan ska kunna titta på morgonen så hennes trötta föräldrar slipper gå upp klockan 06. I morse blev det basse och ponny häst (mase och my litle ponny). På torsdag kommer mamma hit från dalarna. Hon ska passa Alice på lördag då jag och Magnus ska leda pass på Worldclass här i stan. Det är öppet hus med massa roliga pass. På kvällen är det "after workaute" på Grappa med massa bra priser i baren för våra medlemmar. PASSA PÅ ATT KOMMA!!!! Passen börjar klockan 11.30. Nej nu måste jag plugga lite. Skriver igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback