En snabbis på tunapark!!!

Idag så är jag hemma med min sjuka dotter. Hon är dock lite piggare men vill att hon ska vara frisk till helgen. Tänkte bara visa hur hon såg ut i går när hon sov in 4 timmar och åt glass till lunch.


Snacka om ytslagen hjälte!!!!

Idag är hon som sagt piggare. vi började dagen med banan i soffan och sen en massa böcker. Vi åkte klockan 09.58 mot Tunapark för att köpa present till svärmor/farmor. Vi hittade en fin sak och så köpte vi en klänning till Alice. Vi passade också på att fika. Macka och mjälk!!!


Efrer tuna blev det Coop och Systemet. alice somnade i bilen hem och sover över lunchen idag oxå. hon får äta när hon vaknar. Hon har i dag tagit kort på sin mor, se så fint!!!


Måste göra ett röj här, fy så det ser ut. Man gör inget annat än att städa och städa. Förresten jag klarade tentan!!!

hej svejs




 

Kommentarer
Postat av: Catrine

GRATTIS Stina!! Va duktigt gjort! Ses på jobbet! Krama Alice från mig, hoppas hon snart är frisk! Kramar!!

2009-01-29 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback