Då var det klart då!!!

Nu är det gjort, den sitter där och går inte att ta bort. Det gjorde inte så ont som jag trodde men visst kändes det. Det tog 15 minuter och den smärtan klarar man ju av. ja ja nu kan man inte göra något åt det och jag är nöjd.
Känner mig piggare nu på kvällen. Fortfarande ont i halsen men annars så. Ska nog krypa ner i sängen och kolla på en film. I morgon ska jag jobba och slita. Väntar dessutom med spänning på resultatet på tentan jag skrev för två veckor sedan. Håller tummarna!!!!

När jag hade hämtat Alice på dagis gick vi hem till Catto och myste. alice fick pannkaka med sylt och grädde. Hon åt 2 st. Mycket för hennes lilla mage. Hon ville som vanligt inte gå hem men mamma var ju hungrig och ville ha mat så bhem gick vi. Som tur va hade Catto försett oss med mat. en jätte god kycklingryta. Tack tack!!! Tur att det bara är en vecka till lön., Dessutom fyller Alice 2 år nästa söndag, tänk va tiden springer iväg. jag ska nog gå och vålgästa min man i duschen så hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tycker att din tatuering blev superfin! Modigt att våga göra på det stället som första tatuering!

2009-01-21 @ 22:09:48
URL: http://helgapropp.blogspot.com/
Postat av: farmor

tatueringen är så fin. nu kommer du alltid bära med dig alice tills du blir 100,härligt. önskar att man hade kunnat göra tatueringar när magnus o peter va små,men då var det bara dåligt folk som hade.kram

2009-01-22 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback