Bättre men inte bra!!

Vaknade i morse med världens huvudvärk men ingen feber. Gud så jobbigt att ha så hög feber. Alice är på dagis i dag också så jag kan vila. Är absolut inte pigg. Fast det känns ju rätt bra när man bara ligger i sängen, går till toa och sedan lägger sig i soffan. I morgon gäller det, då ska jag märka min kropp för alltid. Lite nervöst är det ju allt. Hoppas det blir bra och att jag inte ångrar mig. Ska snart hämta underbara, söta,duktiga och härliga Alice. Hon kommer med plåster och Alvedon till sin sjuka mamma. Säger och pekar på huvudet  -Mamma ont. Plåster!!!!! Jag älskar henne så det gör ont. Sen har vi mun UNDERBARA man som ställer upp till 100% vad skulle jag göra utan honom???? Jag älskar er båda så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback