jag har jobbat en kväll!!

Det var ju jätte länge sedan jag jobbade en kvällstur. Kändes konstigt att komma så tidigt. Skönt att få åka hem och ha lite kväll.

Det är väldigt tyst här i hällby. Satte just på lite musik så man slipper känna sig så ensam. Norman fick det bli. Brukar aldrig lyssna på honom men lite skön musik.

Alice och Magnus kom fra helskinnade till gbg. alice hade babblat hela vägen. Stackars med resänärer. Ha ha!!!

Tränade ben och rygg i dag. Väntar på träningsvärken i morgon. Aj aj. Hoppas jag får snygga ben till sommaren annars blir jag arg på mig själv. Tungt ben programm är det. Går rätt bra med P90X. Maten är si så där men jag åt lite godis i går men inte i dag. Bra jobbat Stina!!!! Kom nyss hem från jobbet så jag dricker lite cola zero, lyssnar på Nordman och surfar. Skönt att slippa stressen med att jag måste gå och lägga mig. Börjar 16 i morgon. Ska grilla på dagen med grannarna. De är så gulliga, jag behöver inte tänka på maten utan bara sova, vakna och äta. Tack!!!

Nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Helen

För en som inte är så insatt..... Var i h*****e är P90X.... Hänger inte alls med....

2009-04-11 @ 00:33:06
URL: http://helgapropp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback