Jackor!!

Varken jag eller gumman hade en vår jacka. men nu har vi det. I går när Magnus slutade var vi till Tunapark. där hittade vi en gör söt jacka till Alice. I dag var vi på stan och hittade en jacka till mig. kanon ju!!!!

Amanda, Helen, jag och Alice tog bussen in till stan och gick en sväng. Flickorna sprang omkring och busade. Kolla in sötnosarna:



Nu på kvällen har jag och maken tränat. Ett jätte bra pass. Till saken hör oxå att jag och Helen tränade på dagen. Toppen för kroppen. Nu ska jag duscha och läsa min braiga bok.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: farmor

de är två riktiga kompisar härligt att se. du är ju grym när det gäller o träna får se den trimmade kroppen i maj kram svärmor

2009-04-09 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback