Idag är en deppig dag!!

Jo det känns så. Jag känner mig som en fet flodhäst som aldrig någonsin kommer att känna sig fin.

 

Ja alltså som en flodhäst. I går när jag klev ur duschen fick jag ett bryt. Hade tränat och allt. Såg bara dessa gigantiska lår och degiga magen. Jag har fått nog. Kommer aldrig att bli fin. Hur kan Magnus tycka om det han ser varje dag???
Så här ser vi ut i sängen:


I bland känns det bara så jävligt och jobbigt.

Alice är på dagis för första gången på en vecka. Jag har ringt runt en massa och fixat. Banken, kåren och högskolan. Hoppas jag inte får ett inkasso brev. Fick nämligen en påminnelse att jag ska betala kåravgift för en kurs jag aldrig läste. Mutter!!!!!

Magnus ska ha lönesamtal i dag på sitt jobb. Taskigt tycker jag. För det första visste han inte att det var hans ansvar och sean ska han jobba med dem han har satt lön på???!!! Hur gör man då så att det ska bli rättvist???

Vi kollade på en mysko film i går. Broken hette den.- Kan knappt berätta vad den handlade om. Helt sjuk. Rekomenderas ej. När vi kollat klart vaknade ju Alice och ville INTE sova i sin säng. Gumman!! Hon fick krypa ner mellan oss. Det är bara det att hon snurrar runt hela tiden. Inte bra inte bra.

Ska jobba två nätter nu. Skönt att jobba helnätter. Vet efter helgen varför jag ALDRIG vill gå dag igen. I såfall byter jag jobb på stutts!!!

Ja ja ska surfa vidare hej hej.

Kommentarer
Postat av: farmor

magen dyker alltid upp samtidigt som våren undrar varför. du tränar duktigt det ger resultat om man orkar hålla ut.vi såg ju skillnad när vi var uppe i mars så jag kan tänka mej vi ser en större förändring i maj.många kramar svärmor

2009-04-17 @ 07:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback