I dag har vi myst!!!

När jag gick upp i dag sken solen fast det blåste rätt kallt. Men så underbart. Pysslade lite hemma. Handlade lite på Willys och marinerade kött. Hämtade Alice på dagis. Vi gick en snoa och hämtade hennes skor jag beställt. Hon gick nästan hela vägen själv.

Väl hemma lekte vi en massa och jag fotade Alice i en massa roliga possitoner.


Älskade gulliga dottern!!!

Hon sprang en massa fram och tillbaka:


Jo jag var oxå där:


Grillade på kvällen och sedan myste vi i soffan med popcorn och film, alla tre. Fast Magnus avvek för att byta däck.

Nu planerar vi kök för i morgon smäller det. Vi ska beställa. Jippi!!!!!

Ska duscha och sedan äta godis så jag blir slankare.

kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback