Gud så trött jag är!!!

Har sovit skit i flera dagar. I dag är jag som ett utsketet äpple. Skulle träna hopp och stutts i dag men jag förmår mig inte att lyfta på rumpan. Får bli dubbla pass i morgon.

I dag var vi på Tunapark för att köpa en dagis jacka till Alice. Vi hittade en rosa fin på H&M. Vi fick dessutom 100 kr rabatt. Perfekt!!! Som vanligt blev det sent och Alice var hungrig och trött. Fick bli snabb pannkaka när vi kom hem. Jag och gubben åt köttfärsås och spagetti.

I morgon är jag ledig men Alice får gå till dagis en kortis. Hon är där så lite.

P90X går så där. Som sagt i dag skulle det vara fys men jag är så trött. Saknar vikter och band men jag gör så gott det går. Känns bra för psyket om inte annat. I går tränade vi alla tre. Jag, Magnus och Alice. Alice satt på Magnus rygg när vi gjorde armhävningar.

Ja ja tar nya tag i morgon och kör dubbelt. Nu film i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback