En sammanfattning!!!

I fredags kom pappa hit. jag hämtade honom vid tåget och så drog vi till Hedemora för att hämta lillan. Skönt att slippa åka själv. Vi åt lunch hos mamma. Farmor kom oxå.

När vi kom hem åkte vi för att träffa Magnus på nya jobbet. Jag har aldrig varit där. Vi åkte till stan och käkade en glass. Pappa och Alice gick och kollade på hästarna de hade på torget. På kvällen åkte Magnus till en fd jobbarkompis så vi hade kvällen för oss själva. Vi grillade med grannarna och sedan tränade jag och Andreas P90X- Ben. Vi avrundade med en film. Magnus kom hem sent.

Lördagen packade jag och drog till STHLM med jobbet som ni vet. APppa åkte samma tåg.
Några bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback