En lång hård vecka!!!

Har inte hunnit med ett dugg känns det som. jobbat 4 pass denna veckan. Träningen har gått skit. Har hunnit med 2 pass med core:
ja inte är man smidig!!! Alice hjälper till!!


Lekt en del med Alice ute i det vackra vädret. Hon älskar ju solen precis som sin mor. Till min  stora glädje!!


I torsdags var vi på alice dagis och fixade med skolgården. Jag och Micke fixade en vatten tunna. Sedan målade jag och "fröken" Magnus en bensinpump. Maken hjälpte oxå till:


Annars så har jag bara haftv ont i nacken och varit sjukt trött. I torsdags när vi kom hem från att ha fixat på dagis somnade jag och alice 21 i våran säng. Sov hela natten till klockan 06 när hon väckte mig. Ska kolla om jag kan ta två semester dagar nästa vecka. Behöver vara hemma och vila lite. Pyssla och dona.

Har nu beställt resan till Warshava. Lite dyrare än planerat men men. Ska bli så skönt att komma iväg. Nu måste jag bara fixa ett pass. Tänk. Jag och Magnus 4 dagar själva och bara mysa. Längtar!!!!!

Ska nu hoppa i sängen.
kram kram

Kommentarer
Postat av: farmor

härligt att ni bokat er lilla semester ser fram emot att vara med alice då kram

2009-04-27 @ 22:12:46
Postat av: Jessica

Vad duktig du är som tränar och hittar motivation! Du måste berätta mer om det på söndag. Kanske även är något för mig som inte är motiverad för 5 öre..:-) Kram!

2009-04-30 @ 13:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback