En hel ledig helg!!

Tror aldrig jag haft det!!! Fredag så körde Magnus spinning och kom hem sent, Jag och Alice hade grillat så vi käkade kött och potais när Magnus kom hem. Sen satt vi i soffan, käkade godis och snackade om allt.
Lördag åkte vi till IKEA. Alice var hos Norrmans. Vi beställde kök!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!! Kvällen var vi till Victor och Jenny. Fick god mat och trevligt sällskap.

I dag har vi pysslat här hemma. Jag och alice var till SILVAN med alla andra rea tokiga människor. Köpte vit färg till altanen. Magnus högtryckstvättade golvet men det blev inte bra. Måste slipa det i helgen. Grannarna var över på våfflor och sedan sov vio lite lunch.

Jag och Alice drog till Barnens hus och köpte en trejuling och en toasitts för att hon ska kunna sitta säkert på toan. Nu på kvällen grillade vi lax och ät ris. Mumms!!!

Jag och Magnus har badat, gjort ansiktsmask och snackat skit. En helt underbar helg.

Ska nu gå och mysa lite till med mannen. Ses knappt i veckan.

P90X har varit skit denna veckan. Inte hunnit alls. Sprang dock i går men vad är det??? Nya tag denna veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: farmor

låter som en skön helg. lycka till med cyklingen för alice o träningen för dej denna vecka kram

2009-04-20 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback