En dag i taget!!

Ja man får ta en dag i taget när man mår så här. Trött som attan och ont i nacken. Det är dock lite bättre i dag.
Jag ska snart åka och jobba. Fick semester på onsdag. Ska bli jätte skönt. Ska bara vara hemma och fixa lite. rensa i köket och måla på altanen.

Både jag och Magnus är så trötta. oroar oss nog för köks bygge. Hoppas att det går bra. Det fixar vi nog galant. Ja ja så är det.

I går var vi på stan och träffade Martina. Hon  är gravid och ska snart ha barn. Hon tror den ska komma snart. Har dock 4 veckor kvar. Vet hur det var och känndes.

Gravida Martina!!

Det var strålande väder och vi åt lunch och fikade. Köpte även två par skor. ska visa er snart!!! alice passade på att vila när vi fikade lite.


På eftermiddagen hade jag lönesamtal och då var Alice på Magnus jobb. vi var hemma sent och jag var helt slut.

I dag har jag tränat P90X axlar, bröst och ticeps. även mage. Kändes bra. sov en sväng innan vildingen kom hem. Då tog vi oss till skogen men grann tjejen och plockade lite blommor.



Jag var osminkad och snygg. men vad gör det när man bara är hemma och myser??


alice älskar ju Emelie och tvärt om. De är som syskon. Emlan brukar kalla Alice för sin plast lilla syster!!!


Nu ska jag åka och jobba. Skönt att veta att det bara är för en natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback