Aj aj aj!!!

Har så himla ont i nacken. Kan knappr vrida huvudet åt sidan. Har tjurnacke. När jag spänner mig, sover dåligt eller stressar svullnar jag upp runt knölen i nacken. Det som hjälper är massage. Har tagit värktabletter men men. Har dessutom sovit dåligt mellan dessa två nätter så jag är som ett lik. Känns ju kul när passet precis ska börja.

Skulle l´ägga mig en stund på kvällen men det enda jag kinde tänka på var hur gärna jag ville träna. Så jag masade mig upp och körde P90X- core. Skit bra pass. Men jag är fortfarande skit trött. Var förbi på Willys för att köpa tamponger, blöjor till Alice och lite gott till natten. Jag glömde det viktigaste. TAMPONGERNA!!! aj aj aj!!!!

Är dessutom förkyld och har ett sår i mungipan som jag snart har haft i 6 månader. Det försvinner aldrig. Ska masa mig till apoteket och kolla om de har någon bra salva. Det blir bara inte av.

Undrar hur jag ska ta mig igenom denna natten??? Mår så dåligt. Trött, snuvig, nack värk, huvudvärk och trött trött!!!!!

ja ja det är bara att bita ihop.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker att det låter som om du helt enkelt får alldeles för lite massage av din man!

2009-04-21 @ 22:14:56
URL: http://helgapropp.blogspot.com/
Postat av: leo

träna när du mår som du mår???? ssk, du vet väl att man inte ska träna om man e förkyld?!



ta hand om dig istället!!

kram kram

2009-04-22 @ 09:21:52
Postat av: farmor

har du nackspärr eller .ta det lugnt o hoppas du blir bättre snabbt. vill gärna se dej hos oss i maj

2009-04-23 @ 07:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback