En tuff natt, core framför tv:n och Cityakuten!!!

Natten var tuff, jag jobbade!!!! Fick dessutom stanna kvar efter 10 timmars jobb, fy!!! Sov i 4 timmar och hämtade alice på dagis. Hon ville ju inte gå hem som vanligt, gömde sig så jag fick leta i 5 minuter. Magnus kommer ju hem sent på måndagar så vi hade hela kvällen själva. Alltid lika spännande att komma hem med en trött dotter som bara gnäller och vill ha nappen. Suck!!! Ja ja vi gick till grannen en stund och snackade skit.

Vi åt mat, tittade på julkalendern och så somnade hon utan protester. JIPPI!!!!!! Vet ni vad jag gör då????? Jo jag sätter på mig träningskläderna och in med Core DVD:n  och tränar. Det hör inte till vanligheterna nu för tiden. Plågar mig igenom denna JÄVLA DVD. Pust och stön!!!! Maken som vid detta laget kommer hem  skrattar och säger. -det låter jobbigt!!! Gå och dö tänker jag då för mig själv!!!!!!!

Efter detta plågeri så kollar jag på det enda tv program jag följer, Cityakuten. ÅÅÅÅÅ så bra det är. Ja och nu sitter jag här och ordbajsar.

i morgon är det dagen före jul Allt ska hända då. Julmaten ska inhandlas, vi har ju varken hunnit eller haft pengar före. Vi ska tvätta, städa och baka. Köpa en sissta julklapp till Magnus, klä julgranen och spela uppersittarkväll. Det har vi gjort de senaste 5 åren, spelat alltså. Typ den enda tradition som håller. Ja tur är det väl att vildigen vaknar 06!!! Hur skulle vi annars hinna????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback